ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא אור יהודה

אור יהודה היא עיר באזור המרכז, המצויה מרחק שבעה קילומטרים משכנתה התל אביבית, תוך שהינה גובלת בשטחים פתוחים לרוב. באור יהודה מעל ל- 32,700 תושבים הנהנים ממרכזי התרבות והבילוי הרבים שזו מציעה. לא בכדי, אם כן, כי הדרישה להקמתם של מכוני ספא באור יהודה עלתה עם התפתחותה המסיבית בשנים האחרונות, מתוך הרצון ליהנות מהאטרקציה ללא הצורך בנסיעה הפקוקה והמעיקה לתל אביב.

ספא באור יהודה- נוחות והנאה ללא פשרות

אור יהודה מציעה מכוני ספא העומדים בקנה אחד עם המכונים המובילים בתחום, לצד זמינות ונוחות הגעה מקסימליות עבור תושביה הרבים. כך, מרחק דקות מהבית יכול כל תושב אור יהודאי ליהנות מטיפולים מפנקים כגון מסאז´ באבנים חמות או עיסוי שוודי, כמו גם ממתקני ספא ייחודיים, כמו חמאם טורקי, ג´קוזי אינטימי או אמבטיית שמנים מענגת. כל אלה, כמובן, לצד האווירה הביתית הייחודית המאפיינת את אור יהודה.

פינוק מושלם ומשתלם בספא אור יהודאי

ספא באור יהודה משלב הנאה מקסימלית, המותאמת באופן אישי לצרכיו וטעמו האישי של המטופל, יחד עם מחירים אטרקטיביים וחבילות טיפולים משתלמות. כך, מוצעות עבור כל תושב אור יהודאי (וגם למי שאינו תושב העיר כמובן..) יום כיף בספא המהול באין סוף שלווה ואושר, בין אם לרגל יום הנישואין או יום ההולדת, ובין אם ללא כל סיבה מיוחדת- פשוט כי לכל אדם מגיע יום המוקדש לו בלבד.
מפת אתר | צור קשר