ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה, הנגזרת מהמילה הלועזית ריפלקשיין (השתקפות), היא תורה הגורסת כי כלל איברי גופנו משתקפים בכפות הרגליים. כך, אלה האחרונות עשויות לשמש כ"לוח שליטה" המאפשר גישה לכל חלקי הגוף וטיפול בהם. כך, עיסוי רפלקסולוגי מוגדר כטיפול מרפא שבמהלכו מתבצעות לחיצות ישירות על אזורי מפתח בכפות רגליים, המייצגים אזורים שונים בגוף האדם.

עיסוי רפלקסולוגי- הכיצד?
המחשבה העומדת מאחורי העיסוי הרפלקסולוגי היא שהבנת דפוסו הראשוני של כאב עשויה לטפל במקורו ולמנוע אותו. כך, על פי הרפלקסולוגיה, כאב גב הוא סימפטום של כאב עמוק יותר, המשלב מאפיינים פיסיים ורגליים כאחד. בהמשך, כאשר כאב זה מטופל- נעלמים גם הסימפטומים שאפיינו אותו. למעשה, גורסת הרפלקסולוגיה, כי על מנת לאפשר ריפוי אמיתי יש לבצע טיפול שורש. האחרון מתחיל באבחון הדפוסים והסימפטומים, הנעשה באמצעות מיפוי איברי הגוף על גף הרגל, ומסתיים במסאז´ מחושב ועדין.

למי מתאים עיסוי רפלקסולוגי?
עיסוי רפלקסולוגי מיועד, בבסיסו, לאנשים הסובלים מבעיות כאב כרוניות דוגמת דלקות גרון ואוזניים מיגרנה, לחץ דם, סוכרת, עייפות, נטייה לחרדות וכו´. עם זאת, יש לציין כי מדובר בטיפול ספא מענג, המעניק פינוק ורוגע עבור כל אדם באשר הוא, כך שמדובר בעיסוי המומלץ לכל אחת ואחד. כך, מיועדת הרפלקסולוגיה גם עבור קהל היעד הרחב, המבקש ליהנות משעה של אושר וכיף שכולה מתמקדת בכפות הרגליים- ובכל מה שהן מייצגות.

מפת אתר | צור קשר