ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טכניקות עיסוי

עיסוי שנעשה על ידי מעשה מקצועי ומוסמך אשר יודע ללחוץ ולהרפות במקומות הנכונים של הגוף שלנו, מעניק לגופינו הרגשת שחרור ורגיעה אשר משתווה לשעות שינה רבות. כיום במרכזי הספא השונים קיימים סוגישם שונים של עיסויים ומסאג´ים אשר מעניקים לגוף תחושת התחדשות ורעננות אין סופית, כל סוג של עיסוי מורכב מטכניקה שלמה של עבודה אשר מטרתה היא לשחרר ולעבוד על שרירים אחרים או על חלקי גוף שונים.

סוגי מסאז´ים מפנקים
קיימים סוגי מסאז´ים אשר מטרתם היא הרפיה ושחרור של הגוף כולו ללא התמקדות בנקודה ספציפית כלשהי, אך קיימים סוגי מסאז´ים שונים אשר כל מטרתם היא טיפול נקודתי באזור ספציפי בגופינו במטרה לטפל בשריר מסוים. את טכניקות העיסוי לומדים המעסים במשך שנים רבות , וחלקם אף מתמקדים בלימוד של עיסוי מיוחד מסוג כלשהו, לטיפול מקסימלי ואפקטיבי ביותר על מנת להביא לתחושת שחרור, הרפיה מלאה וכמובן גם הנאה צרופה.

עיסוי מקצועי במרכז ספא
את העיסויים המקצועיים והיעילים הללו ניתן למצוא בכל אחד ממרכזי הספא אשר מציעים עיסויים כגון עיסוי בשמנים ארומטים אשר נחשב לעיסוי שמטרתו היא בעיקר פינוק והרגעה של הגוף, או לחילופין עיסוי רקמות עמוק אשר בו מתמקד המעשה באיזור הגב העליון ומטפל בשרירים תפוסים וכואבים.קיימים גם עיסויים כגון עיסוי אבנים חמות אשר משלב את העיסוי החוויתי והמרגיע באופן כללי עם עיסוי טיפולי, מקצועי ומרפא.

מפת אתר | צור קשר