ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לדתיות

מרכז הספא הינו מרכז מקצועי אשר מספק לקהל הלקוחות את בכל הגילאים. הספא ממקום בדרך כלל בכל עיר ומספק שירותים מקיפים ללקוחות קבועים וחדשים. הצוות המקצועי של הספא עובר הכשרות וקורסים מקצועים על מנת לספק טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. הטיפולים מתאימים לקהל שונה כאשר בדרך כלל חשוב להתאים כל טיפול למטרה של המטופל ומצבו הבריאותי. הטיפולים המסופקים בספא מאפשרים מצד אחד להרגיע את האזור בגוף עליו עובדים ומצד שני פועל במטרה לרפא את האזור. הטיפולים המגוונים פועלים על בסיס פיזור של אנרגיות בכל חלקי הגוף כאשר המטרה היא להזרים אנרגיות חדשות לגוף.

טיפולים למגזר דתי
המגזר הדתי כמו כל מגזר אחר נהנה מטיפולים מקצועים בספא כאשר הטיפולים המועדפים על נציגי מגזר זה הם: עיסוי ארומתרפי, עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי כפות רגליים, טיפולים פנים, טיפול על ידי אבנים חמות, ביקורים בג´קוזי ועוד. בכדי לספק את השירות הנאמן והמקצועי ביותר, הצוות של הספא נוהג לשמור ולכבד את כלל החוקים והכללים של המגזר הדתי. במהלך הטיפולים מקפידים על שמירה על צניעות ופרטיות.

טיפולים לדתיות
במהלך הטיפולים הצוות שומר על הופעה חסודה ומקפיד על מתן שירות אדיב אשר יספק את ההרגשה הנעימה אצל כלל הלקוחות.על מנת להארגן את יום הכיף המושלם עבור נשים שומרות מסורת כדאי לספק את הטיפולים בחדר נפרד.

מפת אתר | צור קשר