ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף בספא

הימים חולפים להם בקצב מטורף, השגרה מתקתקת ולפעמים אנחנו שוכחים להשקיע במה שחשוב באמת, בעצמנו. בדיוק כמו שרכב צריך דלק כדי לנוע כך גם אנחנו, רק שהצרכים שלנו שונים במעט. רגעי שלווה ונחת, מעט זמן לעצמנו, או זמן עם האנשים החשובים לנו ביותר , אלו בדיוק הדברים שיחזקו אותנו ויתנו לנו כוח ואנרגיות להמשיך. טיפול בגוף שלנו ובנפש ללא ספק יהוו אתנחתא מחיי היום יום. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להקדיש לעצמנו יום כיף בספא.

מה כולל יום כיף בספא ?
כל מה שתרצו. יום כיף בספא יכול לכלול עיסוי ממוקד אחד או לחילופין סדרה של טיפולים מאוגדים בחבילת ספא מפנקת. ביום כיף שלכם בספא תבחרו טיפול מבין שלל העיסויים השונים שאנו מציעים. בין אם אתם חובבי טיפולים קלאסיים שנעשים כבר שנים , כגון עיסוי שוודי קלאסי או עיסוי שמנים ארומטיים או שאתם חובבי חוויות חדשות כמו עיסוי עם אבנים חמות או עיסוי במבוק,אצלנו תמצאו את כל סוגי הטיפולים.הצוות המיומן והמקצועי שלנו יסביר לכם בשמחה על סוגי הטיפולים השונים ויעזור לכם למצוא את הטיפול המתאים לכם ביותר .

יום כיף בספא – לא רק כיף
לאורך השנים עיסוי תפס מקום של כבוד בכל הקשור להנאה ולפינוק אך לא רק. כשאתם מגיעים ליום כיף בספא, תדעו שלעיסויים השונים יש לא מעט יתרונות נוספים. הרפיית שרירים ומתח, המרצת כלי הדם, סיוע למערכת העיכול ואיזון נפשי אלו רק  כמה מהיתרונות הבולטים של עיסוי. יום כיף בספא הוא ללא ספק הדרך הנכונה לחזק את הגוף והנפש.

מפת אתר | צור קשר