ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות זהו עיסוי חזק המתבצע ישירות על העור לצד עיסוי המתבצע על כיסוי מתאים. העיסוי כולל שמן חם ואבני בזלת מיוחדות המחוממות לטמפרטורה של 55 מעלות. האבנים נעות על הגוף בטכניקה מיומנת המשרה אווירה יוצאת דופן לצד טיפול בכאבים שונים. מקורו של עיסוי מיוחד זה מתרבות עתיקת יומין של האינדיאנים.

יתרונותיו של עיסוי אבנים חמות
עיסוי אבנים חמות מסייע ומקל על מגוון רחב של בעיות. האבנים החמות מצוינות לשחרור שרירים תפוסים ומסייעות לטיפול בדלקות ובכאבים. תנועתן של האבנים על הגוף מסייעת לניקוי רעלים מהגוף על ידי כך שהן גורמות לתנועת כלי הדם ובנוסף עיסוי אבנים חמות ידוע בסיוע לאיזון בין הגוף לנפש.כאבים כרוניים ואקוטיים שונים הכוללים הגבלה בתנועה, חסימות מעיים, קיבה רגיזה, בעיות במערכת העיכול, כאבי מחזור ועוד הם רק חלק קטן משפע הכאבים שניתן למזער ואף להפיג בעזרת העיסוי.

הערך המוסף של עיסוי אבנים חמות
עיסוי אבנים חמות הוא טיפול המתמקד באנרגיה בגוף , תוך שימוש באנרגיית האדמה אשר נמצאת באבנים החמות. החום ידוע מזה שנים ככלי מצוין להקלה על כאב, חום בשילוב עם אבנים טבעיות משרה ביטחון ומאפשר למטופל להתמסר לכוחו של הטבע ולקבל אותו. העיסוי מענג ומפנק בשל החום ובוא בעת מסייע לפתרון שפע בעיות ותחלואות שגופנו צובר במרוץ היום יום.עיסוי אבנים חמות מחזק את הפן הנפשי והפיזי של המטופל לצד הרגשת רוגע וריחוף.

מפת אתר | צור קשר