ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי פינוק

נכון שהרבה זמן כבר לא נתתם לעצמכם מתנה? בשגרת החיים הלוחצת צריך לדעת לעצור לרגע, לקחת יום חופש ולתת לעצמכם עיסוי מפנק שימלא אתכם בחיות וחיוניות. אנו מזמינים אתכם ליום שכולו כיף ותענוג בספא הכולל עיסויים, ג´קוזי, סאונה, יין או שמפניה ועוד הרבה פינוקים קטנים.

מה עושים בספא?
המעסים בספא מומחים בשלל העיסויים הקיימים. תוכלו להתייעץ עימם לגבי הטיפול המתאים ביותר עבורכם, אשר יהיה נעים ומשחרר ויוציא מכם את המיטב. תוכלו לבחור בין היתר בעיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי כפות רגליים, עיסוי בשמנים ארומטיים, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי קרקפת בשמן חם, עיסוי פילינג, רפלקסולוגיה ועוד. פנו למעסים לייעוץ.

יתרונות הספא
לטיפול בספא ישנם יתרונות בריאותיים מוכחים. העיסויים מרפים את השרירים וגורמים לכל הגוף להיות משוחרר וחופשי – וכמו שנאמר – נפש בריאה בגוף בריא. במהלך העיסוי תחושת הרוגע חודרת דרך העור אל השרירים ומשם לנשמה מה שמבטיח שבצאתכם מהטיפולים תרגישו אנשים חדשים – טעונים באנרגיות מפתיעות. חלק מהטיפולים מועילים מאוד לעור הגוף, מחדשים ומרעננים אותו ונותנים לו חיות חדשה.

יום כיף בספא – מתנה מושלמת
אחת המתנות הטובות ביותר שתוכלו להעניק לבן או בת הזוג, לחברים, להורים או לא כל אדם היקר לכם הוא יום כיף בספא. האווירה בספא היא רומנטית ויכולה לשפר את הקשר ולהפיג מתחים בין בני הזוג. בספא ערוכים לזוגות אוהבים ומעניקים להם את כל הפינוקים שזוג יכול לחשוב עליו וכוללים יין ושמפניה, פירות טריים, פלטות גבינות ועוד הפתעות רבות.

מפת אתר | צור קשר