ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף ליומולדת

הנה זה מתקרב, ואתם לא יודעים מה יכול להתאים לבעלי יום ההולדת. גם אם זה בדקה התשעים וקל וחומר אם יש לכם זמן רב לתכנון, תוכלו להעניק מתנת יום הולדת שהיא תמיד חיונית למקבל המתנה, מתנה שבעל יום ההולדת יוכל לקיים בכל זמן שיהיה לו נוח.

רעיון מפנק – יום כיף ליומולדת
כשמגיע יום ההולדת, רוצים לחגוג בצורה מיוחדת. יש אלף ואחת רעיונות לפינוק ליום ההולדת, אולם אם אתם רוצים לפנק את מקבל המתנה ואולי להצטרף כחברים טובים, בני משפחה אוהבים או כבני זוג אל החגיגה, זאת יכולה להיות הזדמנות טובה, זמן איכות ביחד. ניתן לממש זאת גם על- ידי שובר, וזו הדרך היעילה ביותר. החוגג יכול לבחור בעצמו את סוג הטיפול ואת הזמן המתאים לו, ולאו דווקא לשלב זאת ביום העמוס של יום ההולדת. ישנן חבילות מיוחדות שיכולות להתאים לחוגג. בנוסף, ניתן להפתיעם בזר פרחים בחדר הפרטי שבספא, או בכל מתנה אחרת שתמתין להם ותגביר את תחושת השמחה וההרגשה הנפלאה ש...חושבים עליך, ואתה יקר למישהו.

ניתן לעשות מסיבת יום כיף ליומולדת
אם אתם מחפשים מקום הולם לחגוג בו יום הולדת עם כל האוהבים והחברים, תוכלו לעשות זאת ביחד ביום כיף בספא- כל אחד בוחר את חבילת הפינוק העדיפה עליו, ולאחר מכן ניתן להשתמש במתקני הספא- כמו ג´קוזי ושאר האטרקציות שמחכות בספא. אם תרצו להוסיף פעילות מיוחדת ומגבשת- ניתן להזמין מנחה סדנה קצרה כמו בישול, עיסוי, ציור אינטואיטיבי או צחוק למשל.
מפת אתר | צור קשר