ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב פינוק

מתחשק לכם ערב פינוק? חייבים לעצמכם חיזוק ולא יודעים איך? תוכלו לקבל ערב פינוק בלתי נשכח אף באותו מחיר שבו יכולתם לבלות במסעדה- לעתים אף אם זה בילוי זוגי, והארוחה כלולה בפנים!!! כל מה שנותר לכם לעשות זה לברר מהן החבילות המוצעות בספא בערבי פינוק שכאלה.

לשמן את המכונה
לאורך עמוד השדרה שנושא את משקל גופנו במשך היממה, ישנן שבע צ´אקרות שהן נקודות מפגש אנרגטיות המפזרות אנרגיה בכל הגוף. תחשבו על גלגלי שיניים שמפעילים אחד את השני בעזרת האנרגיה הרוטטת שנקראת "צ´י", אותה הגוף מקבל מאנשים, מחפצים, מהטבע ובכלל מהיקום. כשאחד לא עובד- זה משפיע גם על השני. ערב פינוק משלב טיפולי גוף- נפש וניתן לבחור עושר של עיסויים כדי לתת לגלגל להסתובב ביתר קלות- חשוב להתייעץ מראש עם צוות הספא, ולהתאים את הטיפול הנכון לכם כרגע.

לפתוח את הצ´אקרות לרווחה
פעמים רבות אנו חייבים לאסוף את עצמנו מחדש, כשיש תחושת עייפות כללית ועומס נפשי, אנו מחפשים את המפלט, את הטיפול בעצמנו. גם אם הפתרון הוא עשיית ספורט, זה עלול להביא בדרך כלל את השרירים שלנו שמתפעלים את הגוף למצב של  שרירים מקוצרים, או "שרירים תפוסים" כמו שאנו קוראים להם. הרבה פעמים נקודות "תפוסות" בשרירי הגוף שלנו מסמלות גם חסמים תקופתיים בנפש שלנו, אולם חשוב שתדעו שניתן לשחרר זאת, או לפתוח את נתיבי האנרגיה בגוף דרך הצ´אקרות.
מפת אתר | צור קשר