ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי שוודי

עיסוי שוודי הוא אחד העיסויים הפופולאריים ביותר בקרב באי הספא. העיסוי הביתי שלעיתים אנו עושים זה לזה כשהגב כואב או תפוס, הוא בעצם הדבר הכי קרוב (שידיים לא מקצועיות יכולות לעשות) לעיסוי שוודי. בעיסוי שוודי ישים המטפל דגש על האווירה המרגיעה, זאת באמצעות שמנים ריחניים זאת כדי למצות את המקסימום מהעיסוי.

מאיפה זה בא ומה עושה עיסוי שוודי?
פר הנדרקי לינג, פרופסור לרפואת התעמלות ממוצא שוודי, פיתח במאה ה- 19 שיטת עיסוי שאמורה לעזור בריפוי כאבים, באמצעות ניסיון לשפר את זרימת הדם בגוף. לינג הקפיד על 6 יסודות שנהוגים עד היום בעיסוי השוודי: ליטוף, חיכוך, עיסוי עמוק, הקשות קצביות, רטט ולחיצה. נראה כי השיטה שהמציא פר הנדרקי לינג מצאה את דרכה לגופם של המטופלים ומכאן לנשמתם ועובדה ששיטה זו נהוגה היום בכל מקום ברחבי העולם.

יתרונותיו הבריאותיים של העיסוי השוודי
מטפלים באמצעות עיסוי שוודי שמים היום דגש על ההיבטים הרוחניים וגם הפסיכולוגיים של עיסוי מסוג זה, אך הללו מאמינים כי מעבר ליתרונות הפסיכולוגיים של העיסוי, יש לו השפעות טובות ומועילות לבריאות הגוף. העיסוי תורם לרפיון ושחרור השרירים, משפר את מחזור הדם, מאיץ את חילוף החומרים בגוף ועוזר להקל ולהפיג כאבי ראש.

עיסוי שוודי בספא
עיסוי שוודי הוא אחד מאבני היסוד של כל מעסה. בנוסף ליתרונותיו שנכתבו במאמר זה, אסור לשכוח כי מדובר בפינוק אמיתי, תענוג צרוף של כל רגע במהלך הטיפול, וכזה שנשאר עימנו לאורך זמן. בספא תוכלו לקבל טיפול שוודי בידיים המסורות והמקצועיות ביותר.
מפת אתר | צור קשר