ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מומלץ לנשים

נשים רבות תופסות את העולם במלואו בשתי ידיהן ורצות בין הקריירה לטיפול בילדים, לשימור מערכת היחסים עם בן הזוג ושמירת קשר עם המשפחה ועם החברים, ובתוך כל הבלגן אין להן זמן כלל לעצמן. לכולן מגיעה לעשות עצירה קטנה ולהגיע לספא לפנק את עצמן, לשכוח מעט מכל המטלות והמשימות, להירגע וליהנות מיום כיף בספא.

מה ניתן לקבל ביום כיף בספא?
ביקור בספא לא מחייב לעבור מסאז´ אחד ולהמשיך הביתה. ניתן לבחור באחת מחבילות העיסוי שלנו בספא וליהנות ממספר עיסויים המשלימים זה את זה, וכן להשתמש במתקני הספא השונים: בריכת השחייה, סאונה יבשה, סאונה רטובה וג´קוזי. בנוסף, כדי שהיום יהיה מושלם מוסיפים לו כיבוד כמו פלטות גבינות ופירות טריים, וגם ניתן לסעוד ארוחת ערב או בוקר נהדרות. יום כיף בספא יכול להיות הבילוי המושלם עם חברה, אחות, אמא וגם בילוי רומנטי עם בן הזוג.

איך יודעים איזה עיסוי לעשות?
אם את לא בטוחה מה העיסוי שמתאים לך ביותר, התייעצי עם צוות המטפלים שלנו, שיותר מישמח לספר לך על ההבדלים בין הטיפולים ועל היתרונות השונים של כל אחד מהם. מבחר העיסויים הוא עצום (בעולם קיימים מעל 150 סוגי עיסוי). תוכלי לבחור בין העיסויים הקלאסיים יותר כמו עיסוי שוודי (העיסוי המוכר לכם כנראה הכולל שמנים) ועיסוי תאילנד, או שתבחרי בעיסוי באבנים חמות, עיסוי כפות הרגליים, עיסוי פילינג, רפלקסולוגיה ועוד.

מפת אתר | צור קשר