ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לאישה בהריון

את בהיריון, הנטל כבד עלייך, ואת מרגישה שאת זקוקה לפינוק? אתה רוצה לפצות אותה, אולם מעדיף שהיא תקבל זאת מידי מעסה מקצועי אשר יודע את עבודתו וגם באילו מקומות רצוי לגעת, ובאילו לא? הרי כידוע, לאישה בהריון הרגישויות שלה.

פצצת הורמונים
בחודשים הראשונים להיריון, ההורמונים משתוללים. הגוף מתוח ולא רפוי, דבר שמשפיע על מצב הרוח של אותה הריונית. חלק מהמתחים נוצרים עקב המעבר למצב חדש שבו הגוף מתרחב, וחלקם בגלל הגירויים הפיזיים המורגשים באותה התקופה. הכוחות הנדרשים לאישה הם גדולים יותר מאלו שהיו לה אם לא הייתה בהיריון, ובכלל ההתרגלות למצב החדש מחייבת קצב חיים שונה מן הרגיל. הלאות הפושה בין נימי הדם והנשמה דורשת שינוי ושמירה על החיוניות מכל מיני בחינות, ולכך בדיוק נוצר ספא לאישה בהריון. אישה בזמן ההריון פחות פעילה, לכן עיסוי עם שמן עשוי להגמיש את המפרקים ולהאריך את השרירים כאילו הייתה פעילה באופן קבוע (ומומלץ לשמן את הגוף באופן יום- יומי גם אם זהו אינו עיסוי מקצועי).

מה שטוב לך, טוב לתינוק
אומרים, כי תינוק שאימו קיבלה מגע בזמן ההריון יאהב ויקבל במהירות מגע לאחר שיולד. בנוסף, הטמפרמנט של האם בזמן ההריון משפיע מאוד על אופיו ובריאותו של הילוד- כמו גם על מצבי הרוח. לכן, כדי לשמור על ארשת רגועה, ספא לאישה בהריון הוא הדבר המומלץ ביותר לעשותו בין תקופה לתקופה.

מפת אתר | צור קשר