ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת פינוק בספא

חבילת פינוק בספא מרמזת על כך שהנכם עומדים לבלות במקום זמן לא קצר, על מנת להפנים את הטיפול ואת השפעותיו, וליהנות מאוירה מלכותית ומפנקת. תוכלו לעשות זאת בזוג אולם גם ביחידות, כי כשמגיע לכם זה כבר לא סובל דיחוי.

מדוע כדאי להזמין דווקא חבילת פינוק בספא?
עיסוי לבד אינו מעניק הרגשה של רוגע ופינוק. חשובה האוירה, משך הזמן, ומה אתם עושים בכל הזמן הזה, ובמיוחד- מה אתם עושים לאחר העיסוי. תארו לכם שאתם הולכים לחדר כושר מיד לאחר העיסוי או חוזרים ברגל הבייתה. גם אם מדובר על מזג אויר חמים למדי בחוץ, לא השגתם את האפקט כל העיסוי, שבו עליכם לנוח ולהניח לגוף להיות רפוי, שכן השרירים כעת במצב האופטימלי שלהם (או שהתגובה צפויה להגיע יום למחרת), ולמה לא ליהנות מההזדמנות המיוחדת הזו כבר עד הסוף? התרווחו לכם בג´קוזי (מצרך קבוע בדרך כלל בחבילות פינוק בספא), ואם תרצו ותוכלו- אף המשיכו את המנוחה בחדר המיוחד לכם בספא.

חבילות פינוק בספא- הדרך שלכם לחגוג
אם אתם מעוניינים לחגוג, ששמחת הנפש מתבטאת גם דרך שמחת הגוף. אל תוותרו על חבילת פינוק בספא שיכולה להיות כל אחד מהעיסויים הקיימים (אם אתם מעוניינים להאריך את זמן העיסוי, תוכלו לעשות זאת תמורת תוספת כספית תוך התייעצות עם הספא), ושימוש במתקני הספא שמעניקים לכם את תחושת החופש והרפיון מתוך לחץ היום- יום.

מפת אתר | צור קשר