ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק הריון

נכון שלעתים מרעיפים על אשה הרה את מיטב הפינוקים ושומרים עליה מכל משמר, עד כי נדמה שאין עוד דבר נוסף שיכול לשמח אותה. אולם אם חושבים על פינוק הריון שיכול להקל עליה את הלאות התמידית של ההריון, הרי שהוא נמצא בספא, ממש תחת ידי המעסה.

פינוק הריון
עיסוי לאישה הרה מפיג מתחים, ואפילו אם מדובר בהרה רגועה למשעי, ישנם תמיד אזורים עמוסים אנרגטית בשל השינוי הגופני שההרה שרויה בו- שיווי משקל שונה, חוסר גמישות עקב תנועה מוגבלת ולעתים גם לחץ דם נמוך יותר עקב מנוחה רבה. לכן, ניתן לחשוב על פינוק הריון טבעי ביותר שפותר את המצב הבסיסי בו שרויה ההרה, וזהו עיסוי לאישה הרה. לא ניתן לשלב פה את כל סוגי העיסויים היות ורצוי שלא לשכב על הבטן, כמו גם שרצוי שלא לגעת במקומות מסויימים. לכן הומצא עיסוי מיוחד לאישה הרה, שיש בו שמנים בתוספת ויטמינים להתחדשות העור, ולעיסוי תמורות רבות. אם אתן שומרות את הפינוק לפעמים מיוחדות, הרי שההריון הוא אחת מהפעמים הללו.

 מה כולל עיסוי פינוק הריון?
איזור הטיפולים מצויד בכריות על מנת להקל על תנוחת ההרה. התנוחה של ההרה תהיה התנוחה הנוחה לה ביותר בזמן ההריון- תנוחת העובר על הצד, כך אין לחץ על התינוק (במהלך העיסוי מוחלפים הצדדים). מעסה מקצועי ידע בדיוק באילו נקודות לגעת ובאילו לא.

מפת אתר | צור קשר