ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף ליום הולדת

אז מה אתם מתכננים ליום הולדת שלכם? ליום הולדת של בני זוגכם? הוריכם? תוכלו לתכנן להם חויה בלתי נשכחת- חוויה יחודית באוירה רגועה, שלווה ומזככת- יום הולדת בספא. תוכלו לשריין יום כיף ליום הולדת באופן אינטימי – אישי לכם או ליקיריכם, ואפילו, עם קצת יותר תעוזה ומאמץ יום כיף עם החברים בספא, כשכולם שם לחגוג.

יום כיף ליום הולדת כחוויה פורצת שגרה
את יום ההולדת, שבו גם לאילו שאינם חוגגים זהו בדרך- כלל יום מיוחד, ניתן לחגוג באוירה סולידית ורגועה- עם החברים הטובים, בני זוג או לבד. את המתנה תוכלו לתת בצורת שובר, כך שהמוזמנים יעשו זאת בזמן שהכי מתאים להם. תוכלו לתכנן יום כיף לפני – כן בקרבת הספא, כשהדובדבן שבקצפת זוהי חווית הספא, בררו אם ניתן אף לישון באותו מקום כך שאפקט הטיפול יפשה בגוף בצורה יעילה ותורמת. אפשרות נוספת היא להפתיע עם חברים לאחר הטיפול, כשהמתחם יסגר לרשותכם בתיאום עם צוות המקום, וליהנות ממתקני הספא שבמקום.

מה עוד אפשר לעשות ביום כיף ליום הולדת בספא?
לכל אחד יש את הטיפול המועדף עליו, אולם במקרה שתרצו לקבל מושג רחב יותר לגבי הטיפולים, צוות המקום יוכל לעזור לכם להחליט לגבי מה שיכול להתאים לכם (טיפול רקמות עמוק זה סגנון אחד או איורוודה למשל הוא סגנון אחר). התקשרו ובררו, ההנאה מובטחת בפנים.

מפת אתר | צור קשר