ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף עם חברה

יש לכן יום חופש ביחד? אתן מחפשות איך לחגוג את יום ההולדת בדרך הכיפית והמפנקת ביותר? אתן אוהבות לטייל (בקניון או לחילופין להעפיל אל ההרים ולעשות צעדות וטיולי טבע) ולקנח בפינוק בלתי נשכח? החבילות המוצעות בספא מציעות לכן אחת- אחת תפריט עשיר של עיסויים, תוספות מפתות, מתקנים אקזוטיים, אוכל שמשמח כל לב, מרגוע ושקט מהסביבה.

איך לשלב יום כיף עם חברה – עם ספא?
ככל שמתבגרים, קשה למצוא זמן פנוי ביחד, אבל אתן יודעות שאין דבר העומד בפני הרצון. בין אם זו החלטה שמקדימה את העיתוי זמן רב או החלטה של הדקה התשעים, ישנם מבצעים שוטפים לרכישת חבילת ספא, שהופכים את הביקור בספא ליום כיף עם חברה. החבילות האלו מורכבות מהחלק הבשרני של עיסוי קלאסי או מיוחד על- פי בחירתכם, טיפול משלים כמו עיסוי צוואר, קרקפת, פילינג, אמבט שמנים או מלחים, טיפול פנים ועוד. לסיום- ביקור במתקני הספא לזמן בלתי מוגבל- בג´קוזי, עם פינוקי נשנושים וכוסות יין או שמפניה לבחירתכן. אם ברצונכן להזמין חבילה עם ארוחה, עשו זאת מראש. 

"לשמור על קשר" – אפשר גם כך
גם קשר בין חברות צריך להיות מטופח ולא מוזנח. אפילו במקרה שבו אתם לא מעוניינים ללכת לבד לספא, תוכלו לעשות זאת ביחד ולא לבד, הרי החוויה הגדולה ביותר היא לחלוק זאת עם מישהו ביחד.

מפת אתר | צור קשר