ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק ליום הולדת

כשיום ההולדת של יקיריכם חל, אתם רוצים שהם ירגישו שהם מרכז העולם באותו היום, ואתם הייתם רוצים שהם יהנו בדיוק כמו שאתם הייתם נהנים. אז למה לא לארגן להם פינוק שאותו הם לא ישכחו כל- כך מהר?

פינוק ליום הולדת
אם אתם מחפשים להפתיע את אהוביכם בפינוק שיתחיל לו או לה את היום בקצב הנכון, או לחליפין אם תרצו לסגור את יום הכיף שעשיתם בתוך טיפול מפנק, הפינוק ליום הולדת יכול להיות טמון בין ידי המעסה, מעל למיטת טיפולים באוירה מרגיעה ומיוחדת. הפינוק יכול להיות עיסוי בודד או חבילה שלמה- מתחילים בעיסוי, ממשיכים בהשלמת הטיפול (טיפול פנים, עיסוי קצוות- קרקפת ושאר טיפולים מיוחדים), ולאחר מכן נפתח לכם זמן איכות נוסף כשבו אתם עושים שימוש בג´קוזי, אמבטים תרפיים למיניהם ושאר בילויים שמשאירים אתכם באותו תדר של שלווה וחיוניות. מלבד השלווה, הריחות הארומטיים- השמנים, הסבונים, ולעתים גם הקטורת מלווים אתכם ובצלילות פנימית אתם צוללים לתוך עצמכם.

הזמן כולו שלכם ביום הולדתכם
אם זהו שובר מתנה, חוגגי יום ההולדת יכולים להשתמש בו בזמנם החופשי ולהחליט מתי בדיוק לקבוע כך שיתאים בדיוק לסדר היום. הרי זהו פינוק ליום הולדת אחרי הכל. אם קנית זאת לבת זוגכם או אם את רוצה להפתיע את החברה הכי טובה שלך, זו המתנה שתתקבל תמיד בברכה, במיוחד ביום ההולדת.

מפת אתר | צור קשר