ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אתר ספא

עונת החורף בפתח, ואתם מחפשים אטרקציות ביתיות ונעימות להעביר את הזמן? תקופת החורף ידועה כתקופה שבה הגוף חלש: הקור המתמיד אשר מוציא את הגוף מאיזון של טמפרטורה עלול לגרום למחלות, ומה – גם שקור חזק עלול לקצר שרירים – והתוצאה היא כאבים חזקים בחלקי הגוף השונים.הגוף חייב לנוח גם אם אינו מתאמץ הרבה. זה חשוב לגוף ולנפש, לכן ישנם אתרים ספא רבים הפזורים בארץ ובעיקר באזורים מרכזיים כמו במקומות הקרובים לים ולמרכז.

אתר ספא להתמזגות עם עצמך
כדי להכנס למצב שבו הגוף כולו נתון בידי המעסה והראש שקוע בין גלי אלפא, יש צורך בהכנת האוירה שמסביב- השהיה לאור נרות, המוסיקה הרוגעת, השמנים הטיפוליים המחוממים ליצירת אפקט של טיפול מהיר יותר וריחות נעימים שבאויר מרכזים אתכם בעצמכם, ולמשך שעה בערך אתם שקועים בתוך עולם של פתיחת חסימות אנרגטיות והזרמת הדם בצמתים בגוף המשוועים לטיפול. את סוג הטיפול אתם בוחרים על פי העדפה או על- פי צורך. ישנם שני סוגי טיפולים כביכול על פי חלוקה של זיהוי מטרות- שחרור של שרירים – כמו עיסוי לספורטאים, ומצד שני עיסוי לשם ההנאה והפינוק – כשאתם יכולים לעשות זאת לחוד או ביחד עם בני זוג וחברים.

אתר ספא בהזדמנויות שונות
לאתר ספא לא מגיעים מדי יום אולם רצוי להגיע פעמים תכופים יותר על מנת שההשפעה תקלט בגופכם לאורך זמן. רצוי להתחיל טיפול עם מטפל קבוע הנושא אופי טיפולי, אולם כשבאים לאתר ספא, ישנה האפשרות ליהנות גם מחבילות הכוללות טיפולים משלימים כמו טיפולי פנים או פדיקור מיוחד אם ישנו, מתקנים נוספים באזור כמו סאונה יבשה או רטובה, ג´קוזי, אמבטיה של שמנים, מלחים ושאר חומרים ועוד אטרקציות המוצעות לאורחי הספא.
מפת אתר | צור קשר