ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מתנה לבנות

ידוע כי בנות החל מגיל ההתבגרות אוהבות מאוד לטפח את עצמן, להיראות הכי טוב שיש, לקנות את הבגדים הכי חדשים, לשים עגילים, להתאפר. המראה החיצוני הפך לעניין חשוב בשנים האחרונות וההתבגרות הפיזית והאישיותית פוחתת בגיל עם השנים. בימינו ילדות בגיל 12 רוצות כבר להתאפר ולנהוג כמו מבוגרות. על כן, מתנה מושלמת לבנות עשרה, לילדות מתבגרות או בוגרות יכולה להיות יום כייף בספא.

יום איכות בספא אם ובת
הקשר בין אם לבת הוא קשר מיוחד שלא ניתן לפירוק. למרות הריבים וחילוקי הדעות, במיוחד בגיל ההתבגרות שמסיבה מסוימת נקראה גיל הטיפש-עשרה, הקשר בנוי על בסיס חזק. אופציה לקירוב בין אם לבת ושיפור היחסים יכול לבוא לידי ביטוי ביום כייף בספא או סוף שבוע שלם. בנות אוהבות לטפח את עצמן, להירגע ולהתפנק ואתר ספא הוא המקום המושלם לעשות זאת. אם ובת יכולות ליהנות משיחה עמוקה בישיבה בג´קוזי, מזמן איכות בשיזוף ליד הבריכה או לקבל עיסוי זוגי זו לצד זו, להתפנק להירגע. האווירה המרגיעה שקיימת במתחם ספא מאפשרת לאם ולבת לחזק את הקשר והיחסים ביניהם ולקיים שיחה רגועה ונינוחה.

מתנה לבנות – יום רווקות בספא
ספא הוא אופציה מושלמת לחגיגת מסיבת רווקות, זו יכולה להיות המתנה המושלמת לבנות. להשוויץ בבגד הים החדש, לעשות שיחות שרק בנות עושות ולהתפנק כמו שבנות אוהבות – כל זה יימצא באתרי הספא שלנו שפרושים ברחבי הארץ ומאפשרים להירגע באווירה צפונית, דרומית או ליהנות מההמולה של המרכז. במסגרת מסיבת רווקות כל הבנות יכולות ללבוש חלוקים רכים ונעליים נעימות וליהנות מאטרקציות הספא השונות כגון: בריכה, ג´קוזי, ארוחות גורמה, עיסויים ומסאג´ים שניתנים ע"י הידיים המקצועיות, המיומנות והנעימות ביותר. יום רווקות בספא היא דרך מושלמת לחגוג את ימי החירות האחרונים.

מפת אתר | צור קשר