ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

שוברים לספא

הגיעה עוד שנה והזוג המאושר חוגג 5 שנים של אהבה, או החברות הממושכת עם החברה הכי טובה הגיעה כבר ל15 שנה, אימא הגיעה לגיל 50 או ההורים חוגגים יום נישואין. שוב חובטת ההתלבטות מה לקנות לאירוע המיוחד ? האם עוד פעם נסתפק בחולצה יפה או ספר טוב? איפה הרצון לגוון? לשנות? לתת משהו באמת מיוחד ? יש לנו את התשובה המושלמת בשבילכם – שוברים לספא.

מדוע כדי לרכוש שוברים לספא?
מתנה בצורת שובר לספא יכולה להגשים את החלום של כל אחד מאיתנו – לקחת הפסקה מהחיים לתקופה מסוימת ופשוט לתת לידיים מענגות לפנק אותך וליהנות מהשקט , הרוגע וההתנתקות. שובר לספא יכול להעניק טיפול מענג של עיסוי רפואי או הומואפטתי כגון עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, עיסוי אבנים חמות וכו´. השובר יוענק בדף נייר מעוצב במעטפה או לחלופין בימנו ניתן כבר כרטיס מגנטי שמהווה את השובר לספא.

אילו סוגי שוברים לספא קיימים?
קיימים סוגים שונים של שוברים בכל אתר ספא. יש שוברים שמתאימים לחגים ונרכשים במחיר מיוחד תוך הצעת דילים משתלמים שכוללים מס´ עיסויים ושימוש נרחב במתקני הבריכה, ארוחת בוקר וכו´. קיימים שוברי מתנה לימי הולדת, חג האהבה ואירועים שונים. כמו כן השוברים מחולקים למס´ הטיפולים והאטרקציות שמוענקות וכן זמן השהייה בספא. חברה טובה יכולה להעניק לחברתה שובר ספא יחיד ולתת לה ליהנות מכמה שעות של טיפול בצורת מסאג´ מפנק לבחירתה. או לחלופין יכול בן זוג לקנות לחברתו שובר זוגי לספא ולנסוע איתה למס´ ימים של פינוק הכוללים 2 עיסויים, ארוחות לאורך היום, סוויטה מפנקת ושימוש חופשי בכל מתקני הספא. כל אחד קונה שובר בהתאם לצרכיו ורצונותיו, כמו כן בהתאם לכיס. כך או כך מדובר במתנה נפלאה, מלאת התחשבות שאף אחד לא יתאכזב לקבל.

מפת אתר | צור קשר