ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום עיסוי בספא

אחת האטרקציות המרכזיות כאשר מגיעים לאתר ספא הוא העיסויים. התמונה הראשונה שעולה כמעט לכל אדם בראש כשאומרים ספא היא מיטת עיסוי רכה, שמנים ריחניים ומעסה מקצועי שמשחרר את כל הגוף. אין ספק שנושא העיסויים והמסאג´ים הפך לטרנד חדש וכיום גם נערות צעירות, גם גברים, נשים ואף תינוקות יכולים כולם ליהנות מיום עיסוי בספא.

מה ניתן לקבל ביום עיסוי בספא?
קיימים סוגים שונים של עיסויים כאשר ניתן לחלק אותם לשתי קטגוריות עיקריות: עיסויים רפואיים ועיסויים הוליסטים-הומאופטיים. העיסויים הרפואיים מתרכזים לרוב במסאג´ וטיפול במגע בגוף למטרות רפואיות ועל כן מתמקדים בשלד, במפרקים, בנזקי גוף כתוצאה מפציעה, בכאבי שרירים וכו´. עיסויים הומואפתיים עם לרוב מתחום הרפואה האלטרנטיבית ומתרכזים בפן הפסיכולוגי ובשיפור ההרגשה הפנימית ותחושת הרגיעה. כאשר מחליטים לקבל יום עיסוי בספא ניתן לבוא לשתי מטרות אלה : מטרה רפואית או מטרת פינוק בלבד. גם כאשר מדובר במטרה רפואית הפינוק לא מופחת.

אילו סוגי עיסויים קיימים בספא?
כאשר מגיעים לאתר ספא מגוון העיסויים שמכים בפנינו הוא מדהים! כל ספא מתמחה בעיסויים שלו, אך על פי רוב ספא מכובד יציע מגוון רחב של סוגי עיסויים. כך למשל יכול אדם ליהנות מעיסוי שבדי עם שמנים שמפיג לחץ ומתחים וכן מרפה את השרירים, שיאצו היא גם שיטת עיסוי מאוד מקובלת שמקורה ביפן. הרפלקסולוגיה שמתמקדת בכפות הרגליים מסייעת להזרמת הדם, העיסוי התאילנדי המוכר פופולארי מאוד בקרב לקוחות הספא. עיסוי רקמות עמוקות מפעיל לחץ מתון על מערכת השלד והשרירים, עיסוי ארומתרפיה נותן ללקוח הזדמנות לבחור שמן ומסייע לרגיעה, למערכת העיכול והן לרענון עור הגוף. קיימים עיסויים שמתמקדים באזורים אחרים כגון עיסוי פנים וקרקפת וקיימים עיסויים שמשתמשים בחומרי עזר כגון עיסוי אבנים חמות המקובל.

מפת אתר | צור קשר