ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי אירוודה

איורוודה, מדע החיים בפירוש חופשי, היא שיטת טיפול עתיקה מאוד שדוגלת בטכניקה ההוליסטית. המקור של שיטת האירו וודה הוא בטקסים הודים עתיקים בהם נרכש ידע קדום שמשמש אנשים מלפני 5,000 שנה ועד היום! עיסוי אירוודה הוא אחד העיסויים המוכרים ביותר באתרי הספא השונים והוא נעשה על ידי עיסוי שמנים.

כיצד מתבצע עיסוי איורוודה?
העיסוי, שמהוה חלק מהתורה ההוליסטית, מטרתו לטפל בגוף ובנפש כאחד. האבחון בכדי בשיטת טיפול זו נעשה על ידי אבחון של הלשון, הציפורניים, הדופק, הידיים, על ידי שיח וכן על ידי בדיקות מעבדה שמתאימות לרפואה המערבית. באמצעות עיסוי שמנים, צמחי מרפא, אורח חיים בריא, תזונה נכונה, ניקוי הגוף – מתבצעת שיטת האירוודה. מדובר בהליך שמתבצע לאורך זמן אך ניתן לחוות טעימה ממנו בטיפול יחיד באתר הספא. כמובן שאם הלקוח מרוצה מהטיפול ומצא כי הוא מסייע לו בפן הפיזי והנפשי כאחד ניתן להמשיך בטיפולים קבועים בספא. רבים בוחרים להגיע לספא לא בהכרח לסוף שבוע חלומי בספא אלא לטיפולים רפואיים כגון עיסוי האירוודה.

מה הם החלקים של עיסוי האיורוודה?
העיסוי מבוצע בראש ובראשונה באמצעות מעסה מקצועי שעבר קורס איורדווה. מלבד זאת, העיסוי מתבצע בשני חלקים כאשר הראשון מכונה "אביאנגה" ומטרתו שחרור מלא של הגוף באמצעות תנועות חוזרות ונשנות שמדגישות אריכות ועדינות. העיסוי נעשה באמצעות שמן שומשום. החלק הראשון של העיסיו מתמקד בצ´אקרות שמשחררות מתחים וחסימות שנאגרו לאורך זמן. האיור וודה מסייע להטעין מחדש אנרגיה בגוף. החלק השני מכונה "שירודרה" והוא מתבסס על העין השלישית של המטופל – במצח באמצעות שמן שומשום חם. כל מעסה נוקט בשיטות טיפול אחרות, חלק מעבירים את הליך העיסוי בישיבה על כיסא תוך עיסוי חלקי הגוף השונים, מתיחתם ושחרורם. העיסוי מסייע לתחושת החוזק הנפשי והפיזי , לזרימה מחודשת של הדם.

מפת אתר | צור קשר