ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

סוגי עיסויים

מי שכבר מנוסה בסוגי עיסויים שונים, כבר מכיר את השטח, אולם לא בטוח שהתנסה בכל סוגי העיסויים השוני הקיימים. קיימים מעל 150 סוגים של עיסויים המחולקים לתחומים שונים שהם בשני מישורים עיקריים  - עיסויים רפואיים תרפיים, ועיסויים הומיאופתיים. העיסויים האלו מטפלים בכל סוגי הגילאים ואפילו בתינוקות ובנשים הרות. ניתן להתאים את סוג העיסויים לכל אדם, על פי המוגבלות שלו ותחושותיו – על כן ראוי לספר עליהן לפני הטיפול – בין אם הוא טיפול חד פעמי או סדרת טיפולים.

מה ההבדל בין עיסוי רפואי לעיסוי הומיאופתי?
לעיסוי רפואי יש אופי פיזיותרפי. הוא פועל על רקמות רכות ועל שלד, על מפרקים ועל בלוטות לימפה (עיסוי לימפטי) וכן על גידים באזורים שונים בגוף במטרה לשפר תפקודים בריאותיים – תפקוד איבר, גמישות שריר, חידוש רקמה שעברה טראומה מפציעה, הקלה בכאבי שרירים וכדומה. לעומת זאת, עיסוי הומיאופתי נכלל ברפואה המשלימה, הוא עיסוי מרגיע המעניק תחושת רגיעה והנאה לצד שיפורים פסיכולוגיים וגופניים הבאים לידי ביטוי בתחושת הביטחון העצמי ויש אף שטוענים כי ניתן לרפא באמצעותם מחלות, או לכל הפחות למנוע אותם. מדובר בטיפולים שניתן לקבל במרכזי ספא למיניהם- כאשר לטיפולים אין אופי רפואי בדרך כלל, משום שמטופל פוטנציאלי מעוניין בשיפור בהרגשה הרגעית ובפינוק לשמו שמאפשר מפלט מחיי היום – יום התזזיתיים. 

אילו סוגי עיסויים לדוגמה יש?
ניתן לומר, כי לכל חבל ארץ או תרבות ישנו פיתוח משלו של עיסוי ספא. נתן למצוא עיסוי טורקי שנעשה בחמאם טורקי, עיסוי תאילנדי וכן עיסוי שבדי, איורוודה שהינו עיסוי על טהרת התורה ההודית האיורוודית, עיסוי רקמות עמוק לספורטאים ועוד. כן, יש עוד עיסוי ארומתרפי, כלומר טיפול באמצעות ריחות נעימים, אבנים חמות – על פי שיטות אינדיאניות קדמוניות ועוד.
מפת אתר | צור קשר