ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מתנה לאישה

מלבד החברות או קשר הדם שביניכם שהינם מתנה בפני עצמה, מתנה היא דבר- מה שאדם מעניק לחברו ללא תשלום לאות חיבה והוקרה אליו וגם לזכר אירוע כל שהוא כמו גם יום הולדת, יום נישואין ועוד. מהי המתנה המושלמת לאישה?  כל אישה אוהבת את הפינוק שלה. השוני בין אישה לאישה הוא רב- אחת אוהבת מתנות איפור וקוסמטיקה, השניה תאהב מתנות שממלאות ומקשטות את שעות הפנאי כמו ספר, דיסק – והשלישית תאהב מתנות פרקטיות כמו למשל בילוי בספא, מנוי לסרט או ארוחה במסעדה.

לכבוד מה המתנה?
אין זה ממש משנה מה היא הסיבה שבגינה ניתנת המתנה; ישנן מתנות שמתאימות לכל אחת ואחת – מתנות שמראות כי מושקעת בהן תשומת לב, מתנות שכוללות פינוק ויכולת בחירה – מה יהיה הפינוק הספציפי ואיזה עיסוי בשמנים יתאים. האם מדובר ביום הולדת, מסיבת רווקות או ביום נישואין? בכל אירוע מומלץ להזמין שובר ביקור בספא שמקנה הנחה, או לשאול מה הוא הדיל היומי. אם המטרה היא להשאר זמן – מה במקום לצורך הבילוי, הרי שניתן לרכוש חבילת פינוק ספא מתאימה שתמלא את כל הציפיות – מתחיל בעיסוי, ממשיך בשהייה בג´קוזי לאור נרות ובלגימות יין לעבור אל השלב הבא של החבילה – זה יכול להיות ארוחה על פי בחירה או פשוט מנוחה.

איך להתאים את העיסוי הנכון?
יכול להיות מצב שבו ישנה לגוף ישנה רגישות מסוימת, ולכן אין אהבה ממש גדולה למגע זרים בגוף? ניתן להשתמש בטכניקה של עיסוי רפלקסולוגיה כדי להימנע מלגעת באזורים רגישים (לדוגמה : עקב היריון) ולהיפך. לאחר העיסוי תוכלו לנוח או להסתובב וליהנות מהאטרקציות המוצעות בספא – מתקנים מיוחדים, נוף מרשים של ים, ואוירה רגועה מדושנת עונג לאור נרות מובטחים.
מפת אתר | צור קשר