ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לזוגות

כל זג חייב לעצמו התנסות משותפת ביום כיף לזוגות בספא. האווירה האינטימית בספא, השלווה המרגיעה ופסק הזמן ממרוץ החיים התובעני יעשו פלאים לזוגיות שלכם ויחדשו את הרומנטיקה בינכם ויסייעו להצית מחדש את הלהבה שאולי כבתה עם השנים. תארו לעצמכם שאתם מפתיעים כך את בן הזוג באמצע יום העבודה, ולוקחים אותו לספא מפנק להירגע וליהנות מיום כיף, ככה רק שניכם. יום כיף לזוגות בספא מתאים לזוגות צעירים או לזוגות וותיקים שסדר היום שלהם לא מאפשר להם לקחת חופשה אוכה ולנסוע רחוק מהמשפחה והילדים.

למי מתאים יום כיף לזוגות?
יום כיף לזוגות בספא הוא גם פתרון לזוגות שאינם יכולים להרשות לעצמם חופשה בבית מלון בארץ או מחוץ לארץ. יום פינוק לזוגות הוא ממש להרגיש כמו בחופשה בחו"ל רק זה ממש במרחק נסיעה מהבית או ממקום העבודה. לא צריך לתכנן שבועות מראש או למצוא סידור לכלב או לילדים. פשוט מגיעים יחד לספא, עוברים מבגדי העבודה הלחוצים לחלוק המפנק של הספא, ומתמסרים לידיו של מעסה מקצועי ומיומן שישמח לענות על כל שאלה בתחום מקצועו, או לספק כל בקשה שלכם בעיסוי המפנק. לאחר העיסוי תוכלו להתפנק בחדר המנוחה וליהנות מכוס יין או להשתמש באחד מן המתקנים שיש לספא להציע: הבריכה הג´קוזי או הסאונה.

חבילת ספא זוגי
חבילת ספא זוגי היא המתנה המושלמת לעצמכם ולבן הסוג שלכם לצורך חיזוק הרומנטיקה. ניתן גם לקנות שובר זוגי ליום כיף בספא עבור זוג חברים טוב או אפילו להורים. החוויה הרומנטית של עיסוי לצלילי מוזיקה מרגיעה לאור נרות כאשר החדר מלא בארומה מרגיעה של ריחות משכרים של שמני גוף נעימים היא מתנה נפלאה שאפשר להעניק לכם ולבן הזוג. ניתן לשלב מגוון חבילות כוללים סוגים שונים של עיסוי ואף ארוחות בוקר או צהריים מפנקות.  
מפת אתר | צור קשר