ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא למשפחה

אתם משפחה מגובשת? מחפשים רעיון לבילוי משפחתי? בין אם אתם משפחה צעירה או מתקדמת, אתם בוודאי מחפשים רעיונות לבילוי שבו כל אחד ואחת יוכלו להפיק הנאה. זהו עניין לא קל כשמדובר ברמות גילאים שונות – אבל מה שבטוח, זה צריך להיות עניין חווייתי. ומה יותר חווייתי מאשר הדברים הבסיסיים ביותר של החיים? ספא הוא רעיון שנובע מתוך הרצון לגבש את כולם במקום אחד- אם כי כל אחד יכול לבחור את סוג העיסוי שלו והבילוי שמועדף עליו בספא, זה מתגלגל במנעד גדול מאוד, בין טיפולי ספא ש"עושים נעים" לעיסוי רפואי שמטפל באופן נקודתי בשרירים תפוסים.

מה בבילוי בספא יכול להתאים למשפחה?
ספא אינו נחשב רק בילוי ליחיד או כבילוי זוגי, זה יכול להיות גם בילוי לכל המשפחה, ולמה לא? אם כל אחד יכול להפיק מכך את הכיף שלו לחוד וללא תלות אחד בשני, ולאחר מכן כולם מתאחדים ל"בילוי שאחרי": ארוחה בהזמנה או בילוי בג´קוזי, במסגרת חבילה הנרכשת מראש. המחיר? המחיר לא מאיים, משום שתמיד ימצאו בספא מבצעים מפתים, שהופכים את הבילוי למשתלם – תמיד רצוי לברר על המבצע היומי, השבועי או החודשי. יש צורך לפני הזמנת המקומות בספא לברר האם ניתן להביא ילדים לספא – משום שבמלונות ספא בעיקר העניין מקובל פחות.

כמה זמן מראש לתכנן בילוי משפחתי מהסוג הזה?
היות ומדובר במספר אנשים ביחד, חשוב לברר אפשרות לבילוי בו זמני ביחד (מבחינת מטפלים וחדרים בספא). רצוי שלא להשאיר זאת לדקה האחרונה משום כך. אם מדובר במשפחה רחבה וגדולה, אפשר לברר לגבי סגירת מתחם הספא במיוחד לבילוי המשפחתי, כך שיהיה אינטימי ולא מעורב עם אנשים זרים, ואולי אפילו באמצע להזמין סדנא חווייתית שתתאים לגבש את כולם.

מפת אתר | צור קשר