ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא משולב אטרקציות ליד הים

את חוף הים אפשר לומר שכולם מכירים? בישראל יש חופי ים רבים, משום שיש באותה פיסת ארץ קטנה שני אגני מים: הכנרת וים המלח, וזה עוד לפני שדיברנו על הים האדום באילת או באזור ערי החוף, שם המים המלטפים את חופי אגן הים התיכון הם רצועת החוף הגדולה ביותר שבארץ. לעתים כדי להירגע ולהתרגע הולכים לים, ויש כמובן את השיטה הנעימה ביותר: לשכב על הגב באזור שקט ורדוד ביותר, להשכיב את הראש כשרק האוזניים נמצאות מתחת לפני הים, ולהקשיב לרחש הצדפים או האבנים המתנועעים עם תנודות המים.

הבילוי שקרוב ביותר ללב
מי שבמשך חיי היום יום נתקל במועקות כאלו ואחרות, הלחץ שמופעל הולך ומחמיר, עושה עבודות פיזיות ואפילו "עובד במשרה מלאה" כהורה, זקוק לנקודת פורקן אשר לא תשפיע על מערכת היחסים בבית, שתעשה רק טוב לגוף ולנשמה, ואפשר אפילו להזמין לשם חברים. יש מי שבוחר בספורט, אולם גם זה עלול להתיש בשלב מסוים. לכן הבילוי הכי מושלם הוא זה שכולם מתנקזים אליו – בילוי בספא.

נופש עתיר אטרקציות של ספא
מי שמחפש דווקא אטרקציות מיוחדות בספא, כנראה שיש מקום לחקור את האטרקציות שניתן למצוא בחוף הים. מרכזי ספא נוטים להמצא בקרבת הים, משום שיש שם אלמנט מרגיע. מצד שני, כשעדיין רוצים לתת פורק למי שאוהב לכייף לבד או עם חברים בבריכה חיצונית, בג´קוזי, בחוף ים פרטי ובכל מה שקשור למים, יכול למצוא את זה בחבילות נופש בספא.

מה כוללת חבילה שכזו?
בכל אתר ספא ישנה חבילה שונה מעט מהשנייה, בהתאם לאטרקציות שהמרכז מציע לאורחים. חבילה שכזו תכלול מן הסתם עיסוי לבחירה, ג´קוזי בספא ושימוש חופשי במתקנים השונים. כתוספת, בכל מקום אפשר למצוא משהו עם ערך מוסף  שיכול להתאים לא רק לכם אלא גם לבני הזוג שאתכם.

מפת אתר | צור קשר