ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא - פיסגת הפינוק בעולם הנופש

 ברפואה המשלימה, המטפל מודה למטופל על שנתן לו לטפל בו, ולא להיפך. מטפל יודע לחוש, ללא מילים, מהיכן מצויה החסימה האנרגטית בגופו של המטופל, להגיע אליה ולטפל בה, באופן ישיר או עקיף תוך עבודה על נתיבי האנרגיה המובילים אל אותו איבר. יכול להיות שהמטופל הוסיף כמה רמזים מטרימים ומלל – אשר גילה למטפל את הסימפטומים מהם הוא סובל – והמטפל מקשר את מה שדווח למה שהוא חש מגופו של המטופל ותוך כדי עיסוי – יכול להיות עיסוי משולב שיעניק פיתרון לדיאגנוזות שדווחו למטפל.

עולם הנופש והחיבור לעצמנו
בנופש קורים כל הדברים אותם אין לנו פנאי לעשות בזמנים רגילים, ובדרך כלל אנו נוטים לפנק את עצמנו רק כשאנו דוחים את החופשה או את הנופש השנתי. מתי עוד תספיקו לעשות בוקר של פינוק כמו בסופי שבוע או ביום חופש שתיקחו לעצמכם? האחריות היא בידכם, לקבוע שמצב הרוח ישתנה, שההרגשה הכלית בגוף תהיה משופרת.

ספא – כי באנו ליהנות
מי שלוקח חדר במלוון או בצימר, יכו לתכנן תוכניות רבות – לצאת לבילוי בחיק הטבע, לעשות מסיבה רומנטית לאור ירח וג´קוזי בתוך הצימר, לקרוא בספא או בעיתון ולקבוע שהכול נמצא במנוחה ולא עושים כלום, וישנה אופציה נוספת – להזמין ספא במלונות, ופשוט לתת לעצמכם ליהנות, לפני או אחרי פעילות נופש מסוימת.

לשמור על החום בג´קוזי
אתם רוצים בילוי מושלם? חשוב שהגוף ישמור על חום השרירים כדי לשמר את עבודתו של המעסה. טבילה במימיו של הג´קוזי בטמפרטורת הגוף או החדר יכולה להביא לרגיעה מלאה – במיוחד אחרי החומרים שהופרשו אל הגם, ואמורים להביא אתכם למצב רוח מרומם במיוחד. יכול להיות שאת ההשפעה תרגישו לאחר יום, אולם אתם יכולים לומר מכאן, שנהניתם מכל רגע.



מפת אתר | צור קשר