ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

לא רק פינוק: יתרונות העיסוי

בימים שבהם כלום לא הולך על הצד הטוב שלכם, כשהכול נראה רחוק מאוד משום שאין יותר כוח להמשיך – המפרקים אינם כפי שהיו פעם, גם לא השרירים ואתם מתפקדים פחות בחדווה מדי יום ביומו – במיוחד כשזה מגיע בבת אחת ובהפתעה, סימן שאתם זקוקים לפינוק מסוים, אולם לעיסוי יש את היתרונות שלו גם לטווח הזמן הארוך – אמנם הוא עשוי לפנק בכל פעם מחדש וליצור בועת זמן של אושר ושל הנאה, אולם התפקיד שלו אינו רק במישור ההנאה – אלא גם במישור הבריאות.

הולכים לעשות עיסוי בספא – גם כשלא כואב
העיסוי בעל תפקיד חשוב ביותר גם אם אין כאבים ומיחושים ממוקדים. עניינו של העיסוי הוא פירוק הרעלים מהגוף באמצעות הנעה פיזית ותזוזה של הרקמות האחת מן השניה כך שמרכיבים כימיים בלתי רצויים שנקשרו בגוף ימשיכו לנוע במסלול הפסולת החוצה אל מעבר לגוף. מסיבה זו, מדרבנים לשתות מים רבים לאחר הטיפול – לשטיפת החומרים הבלתי רצויים מן הגוף.

הסיבות לביקור בספא – רוגע ובריאות בהנאה
מעסה מקצועי עובד באופן ממוקד אם צריך על מנת לשחרר שרירים תפוסים במיוחד, או באופן כוללני אילו נדרש טיפול מקיף לגוף שממריץ את הם בגוף, מרפה את הלחצים ומעניק מענה לגוף ולנפש. ביקור קבוע בספא ואפילו באופן חד פעמי עשוי להעניק איזון גוף נפש.

סיבות נוספות כדי לצאת מהבית לספא
מי חושב פעמים כדי לצאת מהבית לטיפול שבעיסוי? ובכל זאת, ניתן למנות סיבות רבות לצאת מהבית לאתר ספא – לבד או ביחד עם אדם קרוב. ישנם יתרונות נוספים ועקיפים לטיפול בספא, כמו למשל שיפור איכות השינה, פעילות טובה יותר של מערכות הגוף – לרבות מערכת העיכול, מערכת הדם והזנת הגוף ומערכת החיסון.

מפת אתר | צור קשר