ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

השפעת הג´קוזי על הגוף והנפש

אתרי הספא מציעים מגוון של עיסויים להרגעת הגוף אך הג´קוזי מהווה פינוק עיקרי בבילוי בספא ומלבד היותו אטרקציה לזוגות או לקבוצות חברים, טבילה בג´קוזי משפיעה משמעותית על הנפש ויש לה גם מעלות רפואיות. בעבר אתרי הספא והבילוי בג´קוזי היו זמינים בעיקר לאנשים אמידים, אך בשנים האחרונות מלונות, אתרי ספא ואפילו צימרים מציעים ג´קוזי בחדרי האירוח, מתוך הבנה שמדובר בערך מוסף חשוב לנופש.

השפעה קסומה על הנפש
בסיום יום עבודה אנו בעיקר מחפשים את הפינה השקטה שתאפשר לנו להוריד הילוך ולהירגע ומי שמחזיק בביתו ג´קוזי מפנק, בהחלט מסיים את היום "בסטייל". הפופולאריות של לנוח בסופשבוע בספא עם ג´קוזי אינה מפתיעה, כי התחושה שהג´קוזי מעניק דומה במקצת לחוויה שבטבילה במעיינות חמים. כמו כן, בבילוי בג´קוזי בצימר, בספא או במלון אפשר לשלב את חוויית הג´קוזי עם אטרקציות אחרות ולהטעין את הנפש באנרגיות חדשות.

סגולות רפואיות לגוף
רובנו מנסים להדחיק את העייפות כדי להמשיך במטלות היומיות, אך עובדה חשובה שאנו שוכחים היא שהגוף האנושי הוא בסך הכל מכונה והתשת הגוף גוררת מחלות הרסניות. ג´קוזי מזוהה כ-"מותרות", אך בדומה לעיסוי הוא מרגיע את הגוף ועוזר לשיקומו. האם עיסוי חזק הוא אפקטיבי יותר? הג´קוזי במקור נוצר כדי לטפל בנפגעי תאונות דרכים (בטיפול הידרותרפיה) וזרם המים החמים מעסה את שרירי הגוף ומרגיע אותם.

נגישות הג´קוזי לקהל הרחב
הגוף והנפש קשורים זה בזה והטעות הגדולה ברפואה המערבית היא ההפרדה בין הטיפול התרופתי לטיפול אלטרנטיבי. הנפש משפיעה על הגוף, בדיוק כמו שהגוף משפיע על הנפש ולכן גם הפופולאריות של אתרי הספא אינה שוכחת כטרנד חולף. כיום ניתן ליהנות מג´קוזי מפנק לא רק באתרי ספא ומלונות נופש, אלא גם במרחב הביתי והנגישות הגבוהה מאפשרת מיקום ג´קוזי בחצר, בחדר האמבטיה.
מפת אתר | צור קשר