ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

המדריך לעיסוי רפואי

בשנים האחרונות אתרי הספא הציגו לציבור סגנונות עיסוי ייחודים שהפכו לפופולרים והפך לחלק מתרבות הנופש והבילוי בארץ. היתרונות של טיפולי הגוף למצב הנפשי ולהרפייה של שרירים מתוחים ידועה לכולם, אך למעשה לטיפולים יש גם השפעות על רפואיות ומלבד השימוש בעיסוי כאמצעי הרפייה, העיסוי הרפואי משמש לטיפול בפציעות של ספורטאים, ריפוי דלקות שרירים, שיפור הפעילות של מערכת הלימפה, חיזוק מערכת החיסון ועוד.

סגנונות לעיסוי הרפואי
העיסוי שוודי ידוע בסגולות שלו לריפוי ובכך שהוא נולד מתוך הפיזיותרפיה, אך מלבד עיסוי זה קיימים עיסויים נוספים אשר זמינים ברוב אתרי הספא בארץ. בין העיסויים הייחודים שיש להם תרומה רפואית ניתן למצוא את עיסוי רקמות עמוק, עיסוי הוליסטי שוודי, עיסוי איסלן, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי לומי לומי ועוד. בנוסף, גם שילוב של אבנים חמות תורמת לחימום רקמות השריר, להרפיה של שרירים והפחתת כאבים.

למי מותר ולמי אסור?
למרות הסגולות הרפואיות שיש לעיסוי רפואי חשוב לוודא שאין למטופל פצעים פתוחים, שטפי דם, שברים או זיהומים. בנוסף, יש לעיסוי הגבלות ולא ניתן לפנות לעיסוי רפואי מיד לאחר ניתוח – יש לחכות 3 חודשים לפחות. כמו כן, אין לעשות עיסוי לחולים בסכרת, לבעלי בעיות נוירולוגיות כמו פרקינסון ולנשים בהריון. בנוסף, לאחר טיפולי כימותרפיה עיסוי דורש  אישור רופא ואין לבצע עיסוי רפואי לחולי לב ואפילפסיה, או כאשר יש סכנה של התקרשות הדם.

סגולות לריפוי מחלות
במסגרת טיפולים בספא, המעסים משתמשים בשמנים שונים שתורמים לחוויית העיסוי אך גם משמשים להרגעת השריר ולהרפיית הכאב. למשל שמן אבוקדו מתאים לעיסוי קרקפת ושמן שומשום עוזר להרפיית שרירים תפוסים. לעיסוי טיפולי יש השפעה על חוזק הגוף, על מערכת החיסון, חיזוק של מערכת העצבים בגוף, הקלה על כאבים ותרומה ליצירת כדוריות דם לבנות.

מפת אתר | צור קשר