ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק בספא- חוויה בלתי נשכחת

כשרוצים חווית יום הולדת או כשמוצאים כל סיבה אחרת לחגוג, ניתן להפוך את זה לאירוע בלתי נשכח, או לפחות לחוויה שיש בה רק תענוג. למעשה, מספיק לומר "השגרה שוחקת", ולמצוא סיבה ללכת לספא. הספא הוא מפלט לכל הרגשה שבה מרגישים מעט "תקועים". לא בכדי, טיפול במגע עשוי לפתור את החסימות השונות בגוף כשחסימות אלו מסמלות גם את מצב הרוח העגום שנתגבש לאחרונה. עם שחרור אותן חסימות בגוף – ישנה השפעה גם על הרוח וההרגשה קלילה יותר וחיונית. מסיבה זו- רבים בוחרים דווקא להגיע לבד לספא.

פינוק לבד בספא
אתם מחפשים בילוי של הדקה התשעים כדי להניח מעט את הראש ולהיפלט אל עולם אחר? אתם תוכלו למצוא מספר חבילות שיעשו את העבודה; תחילת היום נפתחת בעיסוי, ולאחר מכן – ניתן ליהנות בג´קוזי ולהוסיף לזה ריחות נעימים ומרעננים של סבונים ושמנים שנמשחים על הגוף – בהחלט פינוק שלא מוצאים בכל יום.

פינוק לפני ליל כלולות
כלות לעתיד ובני זוג שעתידים להתחתן הם קהל יעד עבור חבילות פינוק רומנטיות במיוחד; ניתן לשכור חדר באחד ממלונות הספא, ולהפתיע את בן או את בת הזוג במתנה מיוחדת או בקישוט של החדר עם הכניסה אליו. ישנם מי שמשדרג את החבילה עם בקבוק יין או שמפניה, ומוסיף גם את המתנה שתמתין בחדר.

האפשרות לנוח גם לאחר הטיפול
היופי הוא להיות מסוגלים לנוח גם לאחר הטיפול. ההרגשה שפושה בגוף מדרבנת למנוחה, ומצריכה כמויות גדולות של מים שמאפשרים לחומרים שבגוף לנוע ממקום למקום ולפנות את הפסולת מן הגוף. השהיה בג´קוזי החם שמרת על החום ועל אפקט הטיפול ומרגיעה לא פחות ועל ההמשך של הפינוק בספא תוכלו אתם להיות אמונים...

 

מפת אתר | צור קשר