ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום הנישואין ה-50


יום נישואין הוא אירוע חשוב שלעיתים רבים מאיתנו נותנים לשגרת היומיום ולחצים הרגילים להשכיח מאיתנו את החשיבות שבחגיגות אילה. ככל שהשנים העוברות והקשר הופך ליותר ויותר הדוק וקרוב בני הזוג הופכים לגוף אחיד משפחתי הקשור יחדיו בקשר עולם, ועל כן אין להקל ראש בחגיגות אילה. כיום לאור אחוזי הגירושין הגבוהים זוג שחוגג את יום הנישואין ה50 במספר ראוי לחגיגה מכובדת ועשירה.

כאמור חגיגות 50 שנות נישאין הינם אירוע משמעותי במיוחד ולכן זוגות רבים בוחרים לחגוג אותו בדרכים שונות.  יש שמפיקים אירוע גדול, אליו מוזמנים אנשים רבים אשר השפיעו ולחקחו חלק משמעותי בחייהם, יש שיעדיפו לחגוג את יום הנישואין בקרבת המשפחה הקרובה וחוג חברים מצומצם בלבד, ויש שיעדיפו לנצל חגיגות אילה לבילוי אישי ואינטימי ביום פינוק מיוחד המוקדש כולו לאהבה ולטיפוח עצמי של שני בני הזוג.

חגיגת יום הנישואין במרכז ספא תיהיה יום אישי ומרגיע במהלכו יקבל כל אחד מבני הזוג טיפול מסאג´ על פי בחירתו ובהתאם לרצונו. לאחר מכן יהנו בני הזוג מארוחת בוקר או צהריים על פי העדפתם. ובנוסף יוכלו בני הזוג להנות ממגוון המתקנים אותם מציע המרכז כגון בריכה, סאונה, ג´קוזי ועוד..

מפת אתר | צור קשר