ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום נישואין להורים

אז הינה מגיע יום הנישואין של הוריכם, עוד אירוע שקשה לבחור מתנה ההולמת אותו. אתם רוצים מתנה ששניהם יהנו ממנה ורצוי מתנה שתתן להם גם את ההזדמנות ליהנות אחד מן השני- בכל זאת, לא כל יום הוא יום נישואין. נשמע קשה? ובכן, יום כיף בספא הוא המתנה המושלמת שאתם, הילדים, יכולים לתת להוריכם לרגל היום נישואין שלהם.

יום כיף בספא- המתנה האידיאלית ליום הנישואין של ההורים
יום כיף בספא יעניק להוריכם את האינטימיות שאולי קצת נאבדה עם השנים, ואין כמו יום נישואין לציין התחברות מחדש ו"להדליק" שוב את האהבה בחוויה רומנטיקת ומענגת. הוריכם טיפלו בכם כל החיים, ועל כן אין מתנה טובה יותר מלתת להם יום פינוק בו הם המטופלים ובו הכיף שלהם הוא המטרה היחידה.

יום כיף בספא- הפינוק הטוב ביותר, במחירים המשתלמים ביותר
אנו מציעים מגוון חבילות ספא משתלמות הכוללות עיסויים מענגים המותאמים אישית ללקוח, ממיטב הצוות המקצועי שלנו, בשילוב עם שימוש במתקני הספא השונים כגון סאונה ורחצה רומנטית בג´קוזי וארוחות גורמה יחודיות. כל אלה מעניקים יחד חוויה על חושית על שלל צדדיה- אז פנקו את הוריכם ביום כיף בספא לרגל יום הנישואין שלכם והעניקו להם יום שכל כולו שלהם. 


טיפים קטנים שישנו בענק
רוצים להעשיר את יום הכיף שלכם ולהוסיף לו רובד רומנטי במיוחד? נשמח להמליץ לכם על מגוון ענק של הפתעות שונות, וחלקן בזכות שיתופי פעולה נהדרים שאנו עורכים עם שפע של ספקים.

דרך נהדרת שבאמצעותה תוכלו להעשיר את יום הפינוק ולהקנות לו רובד רומנטי נוסף, הוא עם חנות בלונים זה הכל. אמני בלונים מקצועיים שמספקים שפע של עיצובים מפתיעים ובמחירים שווים לכל כיס.

מפת אתר | צור קשר