ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם חברים

בזמן האחרון מתפתח בילוי חדש ומפתיע. אנשים רבים בוחרים ללכת עם חברים (ונשים עם חברות) ליום כיף של טיפולים ופינוקים במרכזי הספא. חברים המגיעים יחדיו לעשות עיסויים זוכים ליהנות גם מאיכות הטיפולים ומהיתרונות המשמעותיים של המסאז´, וגם נהנים אחד מחברתו של השני, כשיש להם את החופש לבלות במתקנים השונים (ג´קוזי, סאונה, בריכה ועוד). ליום התענוג הזה אפשר גם להוסיף ארוחות מעולות וגם אלכוהול שמשדרג חוויות רבות.

ספא טוב לגוף ולנפש
לכל עיסוי קיימים יתרונות רפואיים משלו. מרבית העיסויים (למשל עיסוי שוודי ועיסוי רקמות עמוק) מגבירים את זרימת הדם לאיזורים המעוסים ובכך עוזר לשחרר איזורים אלו. שיטה זו גם עוזרת לרפא כאבים בצורה מהירה יותר. עיסויים רבים מפחיתים כאבי ראש, וישנם עיסויים אשר מיועדים במיוחד כדי להקל על כאבי גב. בנוסף העיסויים עוזרים לרפא ולמנוע דלקות במפרקים ובגידים. העיסויים גורמים לריפיון ותחושת נינוחות בגוף וגורמים לכל מי שיוצא מהטיפול להרגיש כמו אדם חדש.

חבילות בספא
אנשים אשר מחליטים לעשות טיפול בספא לרוב מוצאים את עצמם מאושרים בסוף העיסוי, אך מצד שני עצב גדול מתפשט מאחר והם הרגישו שסיימו מוקדם מדי והיו רוצים להמשיך עוד. בדיוק בשביל מקרים אלה בנינו עבורכם חבילות ספא אשר משלבות מספר טיפולים ועיסויים לבחירתכם. בהחלטה קשה זו תוכלו להיעזר בצוות המעסים האדיב שלנו שייעץ לכם על הטיפולים המומלצים לכל מטרה שהיא.

מפת אתר | צור קשר