ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי הודי

העיסוי ההודי המסורתי נקרא גם "איור-וודה" (ידע או מדע החיים הארוכים, בתרגום מסנסקריט) . זהו עיסוי בשיטה הנהוגה מזה 5,000 שנים. איורוודה הינה מסגרת טיפולית שלמה- תורה בפני עצמה שמשתפת בתוכה גם תפריט מיוחד ודרך חיים. מטרת עיסוי הודי - להזין את המטופל מתחת לעור בשיטה שאינה חודרנית, האצת מחזור הדם בכדי לשחרר את הרעלים אל שטף הדם מהשרירים המכווצים וכך גם להרגיע ולעורר תחושת הרמוניה פנימית בין נפש לגוף.

כיצד נעשה עיסוי הודי הקרוי גם איורוודה?
כל התהליך נעשה בטמפרטורת חדר חמה יחסית, כשהשמן עצמו נשמר חם על פתיליה. העיסוי המסורתי מתחלק לטיפול בפלג הגוף השלם, עליו בתנועות אחידות וקצובות, שמרגיעות מדיטטיבית את המטופל ומפזרות את חום הגוף בצורה שווה לכל חלקי הגוף. המטפל עובר על כל הצ´אקרות  על מנת לפתוח חסימות. החלק הזה של העיסוי נקרא "אביאנגה". החלק השני של הטיפול הנקרא "שירודרה" מתמקד בקצוות הגוף- גפיים, קרקפת ושיער, כאשר על העין השלישית נמסך שמן השומשום על עבר השיער, המביא לרגיעה ולשלווה מוחלטים.

מדוע כדאי לערוך עיסוי הודי לעתים קרובות?
עיסוי האיור וודה אינו רק מרפא חולים ומשרה תחושת שלווה וניקיון אלא גם משמש כטיפול מונע בפני מחלות. זו סיבה חשובה ועיקרית לשמירה על תדירות קבועה שבה הגוף מקבל את שמגיע לו לאחר שבוע או חודש עמוס לעייפה.
מפת אתר | צור קשר