ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי משולב

כשמדובר בעיסוי משולב, לרוב מדובר על הוליסטי, שוודי ורקמות עמוק. עיסוי הוליסטי בניגוד לעיסוי רפואי, נותן למטופל את המרחב הדרוש לו על מנת שיוכל להשתחרר. באופן מעשי- תורם להקלה על ידי שחרור הלחצים בכל הגוף ולשחרור הרעלים אשר נאגרים בגוף באופן קבוע. כך העיסוי ההוליסטי מרפא גוף ונפש כאחד.

מהו עיסוי משולב?
עיסוי שוודי מאופיין על- ידי חמש תנועות בסיסיות אשר תמיד לכיוון הלב- ובכך מושכות את הרעלים החוצה מן השריר אל המקום בו יתחמצנו ושנו צורה. מטפלים משתמשים בשיטות שונות כמו לישה, טפיחה, לחץ, חיכוך ועוד. עיסוי רקמות עמוק ידוע גם כעיסוי המתאים לספורטאים משום יעילותו בריפוי כאב כרוני או פציעה ואף פציעות "הצלפה" כתוצאה מתאונות דרכים. המעסה חודר עד לרקמת הגיד ומשחרר את השריר משם. עיסוי משולב מתייחס הן למקומות הנקודתיים והן לגוף כולו כדי להעניק את המטרה ההוליסטית לאזן את כל מרכיבי הגוף כולל הצד הרגשי וה"מיינד".

כיצד נעשה עיסוי משולב?
עיסוי שוודי ידוע כעיסוי קלאסי- הוא מרגיע ומשחרר ממתחים ומתאים לכל אדם בריא ביום- יום. התנועות האחידות לאורך הגוף משלבות בתוכן טיפול נקודתי עמוק והתעכבות על נקודות שדווחו בתחילת הטיפול כ"בעייתיות" ופגועות. העיסוי הזה שהוא מכיל עיסוי שנחשב לטיפולי יותר (רקמות עמוק) מומלץ כחלק מסדרת טיפולים על מנת להשיג את האפקט הרצוי, ולכן רצוי לדווח למטפל על האפקט שאחרי.

מפת אתר | צור קשר