ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא עם גקוזי

כל אתר ספא שמכבד את עצמו יכלול בריכת ג´קוזי. בריכות הג´קוזי יכולות לבוא בשלל של צורות – עגולות, מרובעות, קטנות, גדולות, עם קרמיקה צבעונית או ניטראלית, ג´קוזי רומנטי מעץ בתוך צימר, או ג´קוזי ציבורי בבריכה הפתוחה. המגוון של הג´קוזי לא משנה את העובדה שתמיד מדובר בתענוג של ממש. ג´קוזי מאפשר שהייה ממושכת במים חמים תוך כדי מסאג´ נעים מזרמי המים שמקיפים את הג´קוזי. התכונה המיוחדת של המים שכל הזמן מבעבעים מביאה לרגיעה נפשית ופיזית כאחד, להפגת מתחים וריפוי שרירים.

מה זה ג´קוזי?
ג´קוזי היא בריכה מחוממת לטמפרטורות גבוהות, כ37 מעלות צלזיוס. בג´קוזי יש משאבות מים שמפעילות ג´טים הנמצאים בדופן של בריכת הג´קוזי. בנוסף יש מפוח אוויר שמסייע לזרימת המים דרך החורים של קרקעית הבריכה. המים שנדחסים בלחץ גבוה במים החמים גורמים לבעבוע המוכר של הבריכה ולסילון מים מתפרץ מהפיות שגורם לעיסוי מענג ולהרפיה של כל שרירי הגוף.

מדוע כדאי ללכת לספא עם ג´קוזי?
ספא בלי ג´קוזי זה כמו חמאה בלי לחם – זה חלק בלתי נפרד ממתחם הספא, ועל כן כמעט בכל מתחם ספא ניתן למצוא ג´קוזי. התמונה הראשונה שעולה בראשו של אדם שמדמיין את סוף השבוע המענג שהולך להיות לו בספא היא הג´קוזי כאסוציאציה הראשונה. השהייה בג´קוזי החם אחרי עיסוי לבחירתכם, עיסוי תאילנדי, עיסוי סיני, עיסוי אבנים חמות, עיסוי מים – היא פשוט חלומית! אין כמו ניקוי של כל השמנים מהעיסוי במים החמים. או לחילופין דמיינו לעצמכם את שקיעת השמש בה אתם ואהוביכם צופים עם כוס יין בתוך הג´קוזי – יותר רומנטי מזה זה לא יכול להיות! ספא עם ג´קוזי מעניק אטרקציה נוספת לקהל הלקוחות ורוב אתרי הספא פותחים את הג´קוזי לכלל הלקוחות המגיעים לטיפולים שונים בספא.

 

מפת אתר | צור קשר