ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

לנוח בסופשבוע בספא

גם כשנכנסים לאווירת סוף שבוע, רוצים שהרגע הזה לא יגמר, כשהעונה בשנה אינה משנה את פני התמונה – אם זה אביב, קיץ, סתיו או חורף – מדובר על מרגוע לנפש, על המנוחה ועל פעילות הפנאי שניתן לעשות בו, גם אם זה אומר לצאת ולטייל מעט יותר רחוק מהבית או לקבוע פעילות מיוחדת. ואיזו פעילות אפשר לקבוע ליום שכולו ברכה ומנוחה? כדי להתחיל את סוף השבוע בנעימים, מספיק לצפות לחוויה בספא. כשנכנסים לחוויה עצמה, אפשר לנוח כמו שצריך: לא ממש רגל על רגל, אלא רגל לצד רגל, בטן – גב.

ללכת עם חברים לספא
ביום שבת רבו הסיכויים שהחברים הקרובים לכם, בני הזוג או בני המשפחה פנויים יותר ועשויים כדי ליהנות מהחוויה בספא. בילוי של ספא עם חברים הוא בילוי מומלץ במקום גדול עם מתקנים רבים. אפשר לקחת לא רק עיסוי, אלא להתפנק על חבילת ספא שלמה, שכוללת גם בילוי במתקנים של המקום ולמי שבוחר במלון – גם שהיה "Over-Night".

טיפולים שמקבלים בספא
ניתן לקבל מגוון של פינוקי ספא לפי בחירה – כאשר גם בחבילות הפינוק ניתן לקבוע מה יהיה העיסוי – אם זה תאילנדי, רפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור סיני, ויכול להיות גם אבנים חמות או שבדי, איורוודה או לומי – לומי. לכל אחד ואחת יש את ההעדפות שלהם – אלו בחירות אישיות שאינן תלויות בבחירה של בני הזוג.

לנוח מבלי לצאת מהחדר
ישנם בתי מלון עם ספא משולב אטרקציות ליד הים עם מוקדי עניין רבים ופעלתניים, וישנם בתי מלון שמשמשים כספא, שם לא צריך אפילו לצאת מהחדר לאורך כל הבילוי בסוף השבוע – פשוט נחים בחדר, מקבלים טיפול, מבקרים בג´קוזי לאור נרות ויין, ופשוט נהנים מהחיים הטובים, מנותקים מהשגרה.

מפת אתר | צור קשר