ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

האם עיסוי חזק הוא אפקטיבי יותר?

איתור הטיפול הנכון מתוך מגוון של עיסויים, יכול להיות בעל משמעות רבה לאותו אדם. יש טיפול שהוא אפקטיבי יותר, ויש אחר שיתאים פחות. היכולת לבחור ולהתאים את הטיפול מאפשרת למטופל להגיע למיצוי של הבילוי בספא, ולהעניק איזון גוף נפש שחיוני לו. משום כך, נוהגים להתייעץ לפני שמזמינים ומתאמים טיפול עם צוות הספא – ולשאול מדוע טיפול אחד יכול להיות עדיף על האחר. במקביל, ישנם פרמטרים שקשורים במטופל, כמו למשל יכולת עמידותו בפני מגע בעיסוי רקמות עמוק או שהוא סובל מהיפר סנסטיזציה.

טיפול עיסוי רקמות עמוק
טיפול עיסוי רקמות עמוק משמש גם לעיסוי ספורטאים, מדובר על עיסוי ממוקד שתפקידו לשחרר את השרירים התפוסים ומתח מצטבר באופן חריג באזור מסוים. טיפול הרקמות העמוק ועיסוי משולב כדי לשחרר שריר מסוים לרוב טיפול כואב – הוא עמוק עד כדי הגעה לשכבת העצם בשרירים המשורטטים והאפקט משפיע לרוב לאחר כיום אחד לפחות – אפקט מוכר וידוע שמצריך גם הקשבה לגוף ומנוחה – ושתיית מים רבים.

טיפול בנגיעה אחת רכה
טיפולים שמאפיינים יום כיף זוגי אלו טיפולי כיף של עיסוי בשמנים. טיפולים אלו בדרך כלל נעשים בשכבה החיצונית, ה"שטחית" ולא לעומק, ישנן משיחות שמן בתנועות ארוכות ורציפות שמזרימות את הדם מקצות האיברים אל הלב ומסייעות למערכת הלימפה והחיסון לפעול טוב יותר.

האם הכאב מעיד על עיסוי טוב יותר?
כל עיסוי ואופיו – הוא. ישנם טיפולים שמצריכים יותר כוח מידיו של המעסה, וישנם טיפולים שכיף לרפרף בהם ולהריח את ריח החופש באויר – או את ריח הסבונים והשמן, לעצום עיניים ואפילו לחלום. ישנם טיפולי שיאצו שעלולים להכאיב – לחיצה ישירה על חסימה עשויה לשחרר את הרעלים שהצטברו שם, ולהקל לאחר מכן על הכאבים.

 

מפת אתר | צור קשר