ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף זוגי בספא

הכיף חייב להמשך, או לפחות להתגלות! אתם יכולים לנסות כל שיטת עיסוי קיימת – אפילו אם השם שלה מעט אקזוטי ופחות מוכר – ויותר כיף לעשות את זה בשניים. כשאתם עורכים יום כיף ביחד, חשבו על האלמנט של הפינוק. אתם כבר לוקחים יום כיף כדי לייצר חוויה מצד אחד אולם החופש והנופש חשובים אפילו יותר. הפינוק הרגעי הוא זה שיקבע את מצב הרוח ואת הנינוחות לאחר מכן, ולכן – תוכלו לייצר חוויה בספא, על אף אם כבר ביליתם בו פעם, של כיף בכל פעם מחדש.

הפעם הראשונה בספא?
יכול להיות שתתאהבו. מפגש לעיסוי בספא הוא מתכון מזמן לחוויות נעימות במיוחד. העיסוי בספא מרפה את הגוף מלחצים, הריאות מתמלאות אויר והחיוך מוצא את מקומו על הפנים. סביר להניח, שתרצו לחזור גם אחרי ביקור יחיד בספא. הפעם הראשונה בספא – בין אם זה לעיסוי בודד או לחבילת פינוקים מייצרת ציפייה לפעם הבאה, לאחר הציפייה המלאה לטיפול שיעשה פלאות עוד לפני שקרה והתממש בכיף.

המלצה על מקום נחמד לקחת בני זוג
אתם יוצאים לא הרבה זמן ואולי אפילו באופן קבוע, אולם מחפשים איזו שהיא חוויה נעימה שעוד לא עשיתם? הספא הוא המקום הראשון שתוכלו להעלות בראש,כיון שניתן למצוא אתר ספא קרוב לבית, שמציע מגוון של פינוקים כמו למשל כיבוד קל, שתייה קלה, יין או שמפניה, שימוש בג´קוזי ובשאר מתקנים בהתאם לחבילה לאחר העיסוי ועוד.

גם בתקופה עמוסה בעבודה
על אף שישנה תקופה עמוסה בעבודה, אולי דווקא עכשיו הזמן לפנות שעה וחצי של טיפול בספא. תוכלו לברר אודות המקום הקרוב למקום מגוריכם, וליהנות מביקור שופע חוויות ונעימות. את רואה שיש לו עומס בסדר היום? היא צריכה לתמרן בין הפגישות השונות או בין הלימודים והעבודה? קחו הפסקה קטנה שעושה שינוי גדול.

מפת אתר | צור קשר